31 maart 2014

DIY: kwasten opbergen

0 reacties
 

Hoi!
Vandaag heb ik een DIY voor jullie! Met deze Do It Yourself laat ik jullie zien hoe je heel eenvoudig een pot/glazen kom/bak, wat je maar wilt, kunt gebruiken als kwastenhouder..
Dus even een quick tip voor jullie hoe je dit kunt maken!


 Wat heb je nodig?
♥ Een leuke bloempot / vaas
♥ Rijst of kleine steentjes als vulling
♥ En of course: je kwasten :)

Het is heel eenvoudig, en misschien heb je dit zelfs als wel eens gezien op Pinterest op We heart it...

Je pakt je pot of vaas en vult deze met rijst of een ander soort materiaal wat kleine korreltjes heeft. Je zou natuurlijk rijst kunnen gebruiken, wat ik doe, maar ook zand, steentjes op parels... Je kunt het helemaal maken zoals jij het leuk vindt! Het is bijvoorbeeld wel leuk om bij een glazen
bak/kom een gekleurde vulling te gebruiken. Dit geeft een leuk effect!
De vulling doe je ongeveer halfvol, zodat je kwasten genoeg ruimte hebben om in te staan.

Als je dit gedaan hebt doe je alle kwasten erin. De kwasten met de wat langere stelen duw je iets verder in de rijst/zand etc. dan de kortere kwasten. Zodat je ze ongeveer op gelijke hoogte krijgt. Door het 'materiaal' wat je erin doet blijven de kwasten rechtop staan zodat je ze gemakkelijk kunt zien en pakken! Ideaal.

Oh ja, deze pot kocht ik bij Action, ik vond hem echt heel tof! En hij was maar 1,99 euro :)
Ik ben er erg blij mee en hopelijk vonden jullie het ook een handig artikeltje!

Love,
Anne


Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff